V současné době si už asi žádná firma nedokáže představit svoji činnost, bez nezbytného propagačního doplňku. A tím jsou reklamní předměty s potiskem Promodarky. Obrátit se můžete na celou síť provozoven, které vaše představy určitě splní. V jejich nabídce jsou tisíce možností. Produktů, na které je možné potisk umístit. Ať už se rozhodnete propagovat značku vaší firmy na oblečení, psacích potřebách, taškách, ozdobném nádobí, skleničkách, vždycky si dobře prohlédněte, jakým způsobem bude potisk proveden. Nejenže tím zaručíte delší životnost dotyčného předmětu. Ale do budoucna ušetříte náklady za nové reklamní zboží.
Snad nejčastěji používaná technika, při potisku reklamních předmětů, je tamponový tisk. Je vhodný na plast, kov, dřevo či papír. Tímto způsobem je možné tisknout jak černobíle, tak barevně. Přenosem barvy, pomocí pružného silikonového tamponu na reklamní předmět, jsou možné tisky i na kulaté předměty. Osvědčená metoda, kterou je možné opatřit firemní značkou propisovací tužky, klíčenky, golfové míčky. Sítotisk je způsob tisku buď rotační, nebo plochý. Pro svoji stálobarevnost se často objevuje na keramických hrníčcích a plastových lahvích. Využíván je na venkovních reklamních markýzách a rovněž na stadionech.
Sublimační tisk se používá především na potisk textilu. Které ovšem musí mít vyšší obsah umělého vlákna. Na polyesteru totiž vydrží i několik praní. Často je použit na dresech sportovců. Potištěny tímto způsobem jsou často i reklamní slunečníky a ubrusy. Menší trvanlivost a odolnost při praní zaručí transferový tisk. Často se používá k potisku textilií, u kterých se nepředpokládá časté namočení ve vodě. Vhodný je na pouzdra, desky, tašky, batohy či ledvinky. Ražbou je možné logo firmy umístit na kůži, karton a papír. Finančně dražším materiálům ale zajistí dlouhou životnost každého jednoho reklamního předmětu. Kožené desky, peněženky, diáře. Na které se často použije i tzv. zlacení. Výšivkou je vhodné dozdobit menší série reklamních předmětů. Vhodná je na mikiny, trička a čepice. A dobrou službu vykoná i na ručnících. Stejně tak výhodná je i řezaná grafika. Ta se zažehluje na požadovaný předmět a tak nejčastěji ji uvidíme na mezifiremním fotbalovém utkání. V podobě potisku dresů s čísly a logem firem zúčastněných hráčů. Nevýhodou je opět menší odolnost při praní.